مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-27اقتصادي

انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در کرمانشاه 


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام یک شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در استان توسط اطلاعات سپاه استان خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام یک شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در استان توسط اطلاعات سپاه استان خبر داد.

  شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی سازمان اطلاعات سپاه استان طی چندماه گذشته، یک شبکه سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و سوخت کشور شناسایی و مورد رصد قرار گرفت.

وی ادامه داد: این شبکه سازمان یافته در شهرستانهای مرزی استان اقدام به قاچاق سوخت یارانه ای به میزان چندین میلیون لیتر کرده و از مرزهای رسمی استان آن را به عراق قاچاق می کردند.

کرمی با بیان اینکه این شبکه قاچاق سازمان یافته ارز حاصل از قاچاق سوخت را پس از ورود به کشور دوباره در قالب پولشویی از کشور خارج می کرد، ادامه داد: تعدادی از اعضای اصلی این شبکه اقدام به خرید و فروش، دلالی و قاچاق همزمان ارز و سوخت در استان خصوصا در شهرستانهای مرزی استان می کردند که پس از شناسایی و رصد سازمان اطلاعات سپاه استان دستگیر شدند.

دادستان کرمانشاه با اشاره به اقدامات این شبکه سازمان یافته برای اخلال در نظام ارزی کشور، افزود: اعضای این شبکه طی چهار سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در کرمانشاه 

انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در کرمانشاه